Kijkers ergeren zich blauw aan Jeroen Meus: VRT krijgt heel wat klachten

door: PMN
Dagelijkse Kost - Jeroen Meus
Afbeelding bron: Eén

Er zijn bij de klantendienst van de VRT heel wat klachten gekomen over Jeroen Meus. Dat laat Chloë van de klantendienst weten aan VRTNWS.

Jeroen Meus komt met ‘Dagelijkse Kost’ elke werkdag op televisie. De kijker zien hem dus vaak en dat levert dan veel klachten op.

Het zit de kijkers hoog dat Jeroen, volgens hen, niet voldoende aandacht schenkt aan de kijkers. “Hij is altijd met andere dingen bezig”, klinkt het bij de kijkers.

“Dan is hij over zijn zoontje aan praten. Dan over zijn schooltijd, dan over zijn oma.”

“Als het dat niet is, praat hij tegen Katrien. Die krijgen we ook nooit te zien.”

“Jeroen moet tv maken voor zijn kijkers en niet voor Katrien. Die indruk krijg je nu wel. Hij zou beter wat meer aandacht hebben voor zijn gerechten."